ח"כ חנין: רק מאבק ייצר שינוי"; ח"כ סלימאן "נוכל לגבור על הכיבוש"

    אנחנו מבינים שרק המאבק ייצר תקווה. רק מאבק ייצר שינוי.
    שלמה ריזל 1 Comment on ח"כ חנין: רק מאבק ייצר שינוי"; ח"כ סלימאן "נוכל לגבור על הכיבוש"

    אמש, בהפגנה של אנשי שמאל קיצוני וערבים, נאמו ח"כ ואנשי שמאל • ח"כ דב חנין "ירושלים של שלום; רק מאבק ייצר שינוי"

    ח"כ דב חנין
    אנחנו מבינים שרק המאבק ייצר תקווה. רק מאבק ייצר שינוי.
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, התקיימה הפגנה של אנשי שמאל קיצוני וערבים, בירושלים. במהלך ההפגנה נשאו נאום ח"כ ואנשי שמאל. ח"כ זהבה גלאון, יו"ר מרצ אמרה "אי אפשר להמשיך ולנהל את הסכסוך עם הפלסטינים, על אש קטנה כי האש הזאת יושבת על חבית חומר נפץ. פיגוע הדקירה היום בעיר העתיקה חושף את ההזיה, שאפשר להחזיק עם שלם בלי זכויות וריבונות, ומבלי שהייאוש של האנשים האלה שאנחנו דורכים עליהם כל יום לא יהפוך לשנאה ואלימות מחרידים".
     
    ח"כ עאידה תומא-סולימאן (חד"ש/הרשימה המשותפת) אמרה "כל הכוחות המאמינים בצורך לגאול את שני העמים מהכיבוש, חייבים לבוא ביחד בשנה החמישים, להוות כוח אמיתי לסיום השלטון הימני ההזוי, לעצור את הסיפוח הזוחל, וביסוס משטר אפרטהייד. ביחד, יהודים וערבים, ישראלים ופלסטינים, נוכל לגבור על הכיבוש".
     
    ח"כ דב חנין (חד"ש/הרשימת המשותפת) "היום אנחנו מראים: יש ירושלים של שלום. זוהי הפגנת כח גדולה של כל אנשי השלום בירושלים. אנחנו מבינים שרק המאבק ייצר תקווה. רק מאבק ייצר שינוי. זוהי התחלתו של מסע מחאה שאותו נמשיך בערים אחרות ובמקומות אחרים בחודשים הקרובים כדי להראות שלא ויתרנו על שלום ישראלי פלסטיני, שהוא המפתח לעתידם של שני העמים בארץ הזאת."
     
    יולי נובק, מנכ"ל שוברים שתיקה "כל יום שעובר בו אנחנו לא משלבים את כל הכוחות העצומים שיש בחברה שלנו – מכל הצבעים, העדות והארגונים – הוא עוד יום בו המשטר הכובש והלאומני מתחזק באמונה ששום דבר לא יעצור אותו. שהם יכולים להמשיך באין מפריע את הפרויקט הלאומני – את הכיבוש – להרוס, לפצוע, לפגוע, להרוג."
     
    אבי בוסקילה, מנכ"ל שלום עכשיו "ממשלת הימין המתנחלית והכיבוש רוצה שבישראל ישנאו, שהשנאה תתנחל בלבבות ותשלוט ברחובות, כדי שיהודים ישנאו ערבים, שמזרחיים יתעבו אשכנזים, שימנים יבוזו לשמאלנים, שאופקים תשנא את תל אביב. הם מפחדים כי הם יודעים שאנחנו ננצח, כולנו, יהודים ופלסטינים, ירושלמים ותל אביבים, מזרחים ואשכנזים, אתיופים ורוסים, גברים ונשים – כולנו ביחד ננצח.״


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני לא מבין איך יש ח"כ שהוא נגד המדינה והוא ח"כ…